Blog

Feta arslen

Men det är ju SNETT, så är det bara, varför är det bara jag som ser det undrade Fredrik.

Kina tillverkar ju allt, för alla länders räkning, men de tänker ju inte till, det måste man säga.

De verkar använda sig själva som mall, generellt sett små korta människor, smala, men kunderna ser inte ut så, tvärtom.

Några av deras största kunder, bokstavligt talat finns ju i länder däe folk är raka motsatsen.

Jag var i Sydamerika förra sommaren på semester och såg folk med arslen breda som ladugårdsdörrar försöka klämma sig ner i små kinesiska plaststolar där på alla uteställena.

Kändes SNETT.

You may also like...