Det är ju en fråga om att välja om man ska skratta eller gråta, det blir nog lite av en blandning faktiskt, tårögt garv typ, konstaterade Nicke.
För jisses, man sa en gång för längesen så sa man, och trodde verkligen på fullt allvar att man skulle förbli en kool och tuff snubbe, aldrig bli gammal och tråkig. Man hade fräck frisyr, fräcka kläder och lyssnade på fräck musik.
Nu står man på stans Stormarknad och blir helt till sig när man plockat en påse full av perfekta tomater, man klipper sig själv hemma och bryr sig inte alltför mycket om resultatet, man klär sig mest i jordfärger och tycker att ja men dansband var ju inte så fel ändå.
