Maja är den på kontoret som har intressantaste idéerna, när man först hör dem så skrattar man oftast, men hennes tankar biter sig fast, ju mer man tänker på vad hon sagt, ju mer känns det rätt.
Nu senast handlade det om psykopater och schizofrena. För Maja ger sig in på alla områden.
Det pågår en kamp mellan de två grupperna, sa hon.
De flesta i chefspositioner är psykopater, man måste vara det för att nå en sån position. Och de schizofrena hamnar ofta utanför samhället, hemlösa, missbrukare.
Psykopaterna ser till att de hamnar utanför.
Varför? Normala människor ser inte mönster, men schizofrena gör det, så de känner igen en psykopat när de ser en instinktivt.
Så, det ligger i psykopaternas intresse att hålla dem nere så de inte blir uptäckta.
Tänkvärt.
