En av jobbkompisarna som varit i Mexiko kom hem igen, och vi, alla kollegorna var fulla av frågor.
Ja men välkommen hem igen, hur var det Ove, fantastiskt kul eller.
Nja, det vill jag inte påstå precis. Kul att ha sett det men inget resmål jag skulle varken rekommendera eller åka tillbaka till.
Man får grym huvudvärk av tequilan, deras tacos är inte som dem vi äter hemma och den där glädjen de påstås ha kändes väldigt påmålad, ansträngd, det var mest högljutt, typ men se så glada och festliga vi var då med sammanbitna tänder.
Men en sak funderade jag över på planet hem. Om folk är mer eller mindre autistiska där. Jag menar, när det är så högljutt och stimmigt, som autister hatar, blir man dubbelt autistisk eller immun?
Alla tar med sig sina personliga tankar från en resa.
