Kvinnor behövde traditionellt män för ekonomins skull, hon var hemmafru han ute och arbetade. Nu tjänar många kvinnor mer än männen och de gifter sig inte med lika hög frekvens som andra kvinnor. De behöver inte. Man kan se det samma i plötsliga uppgångar i den personliga ekonomin, om en kvinna vinner mycket på ett …








